Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.

Oczekujemy na Państwa pytania.


Infolinia: 801 00 33 00

Dyrektor Handlowy

Paweł Komar tel. bezp. (91) 431 09 98, 602739341

e-mail: pkomar@prezenter.pl

Dział Handlowy

Elżbieta Łuczak    tel. (91)431 09 96

e-mail: sklep@prezenter.pl

Dział Robotów Edukacyjnych

Izabela Kwaśniewska    tel. 602 247 841

e-mail: biuro@prezenter.pl


więcej

Monitoring przesyłek

Jak samemu monitorować wysłany towar ?

Jeżeli wyrażą Państwo takie życzenie w dniu wysyłki towaru z naszego magazynu wyślemy  e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z podaniem numeru listu przewozowego. Ten numer będzie niezbędny do lokalizacji przesyłki. W zależności od firmy kurierskiej którą przesyłka zostanie wysłana będą Państwo mogli sprawdzić, gdzie dokładnie znajduje się przesyłka.

Wysyłka OPEK

1. TELEFONICZNIE, dzwoniąc do najbliższego dla Twojego miejsca zamieszkania oddziału spedycji OPEK. Listę oddziałów Opek, oraz numery telefonów do każdego z nich znajdziesz na stronie: http://www.opek.com.pl/oddzialy.aspx,

2. ON-LINE, wchodząc na stronę http://www.opek.com.pl/, podany numer należy wpisać w poz. Twoja przesyłka – w oknie Historia przesyłki wyświetli się jej aktualny status.

Wysyłka DPD

1. TELEFONICZNIE, dzwoniąc do najbliższego dla Twojego miejsca zamieszkania oddziału spedycji DPD. Listę oddziałów DPD, oraz numery telefonów do każdego z nich znajdziesz na stronie: http://dpd.com.pl/ ,

2. ON-LINE, wchodząc na stronę http://www.dpd.com.pl/, podany numer należy wpisać w oknie Zlokalizuj przesyłkę – w oknie wyświetli się jej aktualny status.

Wysyłka ROHLIG SUUS

1. TELEFONICZNIE, dzwoniąc do najbliższego dla Twojego miejsca zamieszkania oddziału ROHLIG SUUS. Listę oddziałów, oraz numery telefonów do każdego z nich znajdziesz na stronie: http://dpd.com.pl/,

2. ON-LINE, wchodząc na stronę http://tracking.rohlig.pl/show2.php?lang=pl, podany numer należy wpisać w oknie Numer przesyłki – w oknie wyświetli się jej aktualny status.

JEŚLI CHCESZ UMÓWIĆ SIĘ Z KURIEREM na określoną godzinę dostawy:  wejdź na stronę z oddziałami wybranej spedycji i skontaktuj się z oddziałem leżącym najbliżej Twojego miejsca zamieszkana - tu również będzie niezbędny podany przez nas numer listu przewozowego. W razie potrzeby operator powinien podać Ci numer do kuriera dostarczającego paczkę. Jeśli natomiast chcesz mieć pewność, iż przesyłka dotrze do Ciebie na określoną godzinę dopołudniową lub wieczorną, to możesz wykupić dodatkową usługę zastrzeżenia doręczenia na określony czas (opisując to w komentarzu zamówienia).

ładowanie danych... proszę czekać...