Serwis używa cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką cookies.

Oczekujemy na Państwa pytania.


Infolinia: 801 00 33 00

Dyrektor Handlowy

Paweł Komar tel. bezp. (91) 431 09 98, 602739341

e-mail: pkomar@prezenter.pl

Dział Handlowy

Elżbieta Łuczak    tel. (91)431 09 96

e-mail: sklep@prezenter.pl

Dział Robotów Edukacyjnych

Izabela Kwaśniewska    tel. 602 247 841

e-mail: biuro@prezenter.pl


więcej

Gwarancja i serwis

Ogólne warunki gwarancji


NORDWECO Sp. z o.o. jako sprzedawca gwarantuje bezawaryjne działanie sprzętu oferowanego na stronie internetowej www.prezenter.pl na warunkach ogólnie przyjętych dla sprzętu elektronicznego.
Wady i uszkodzenia wyrobu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie, w terminie do 14 dni od daty przyjęcia sprzętu do naprawy.
Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności wykonania dodatkowych czynności np. badań laboratoryjnych, importu części.
Naprawy gwarancyjne wykonywane będą wyłącznie przez Autoryzowany Serwis.
Usunięcie uszkodzenia sprzętu wymaga dostarczenia wyrobu do punktu naprawy wraz z kartą gwarancyjną.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania sprzętu oraz uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika.
Nabywca traci wszelkie prawa gwarancyjne w przypadku stwierdzenia: uszkodzenia lub zerwania plomb, samowolnych napraw lub zmian konstrukcyjnych.

Za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu gwarant nie ponosi odpowiedzialności.
Pojęcie "naprawy" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie, konserwacja, wymiana żarówki itp.
Powyższe warunki gwarancji mają charakter informacyjny. Podstawę gwarancji stanowi załączona do każdego urządzenia karta gwarancyjna.


ładowanie danych... proszę czekać...